Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als u voor 12.00 uur besteld, ontvangt u de volgende dag uw bestelling mits het product op voorraad is. 

Kan ik een bestelling die ik al heb geplaatst nog wijzigen?

Wanneer u een bestelling wilt wijzigen kunt u het beste meteen bellen naar onze klantenservice (0512 - 52 03 85) en dan proberen wij het op te lossen.

Waar vind ik de details van mijn bestelling?

Als u bent ingelogd op uw account vindt u als u klikt op Account een overzicht van uw bestellingen onder de kop Bestellingen

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 5,95 (inclusief BTW). Bestellingen met een orderwaarde van minimaal € 50,- worden kosteloos verzonden.

Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Uiteraard, u kunt aangeven bij het afrekenen of het bezorgadres gelijk is aan het factuuradres.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Hierbij moet u er op letten dat het artikel in de originele verpakking zit, de verpakkingseenheden compleet zijn, het artikel niet beschadigd is en het artikel niet gemonteerd is geweest. U kunt uw artikel niet retourneren als het een op maat gemaakt artikel is of een hygiëneproduct is (zoals bijvoorbeeld een gezichtsmasker). De kosten voor het retourzenden zijn voor de klant.

Ik heb een verkeerd/beschadigd/defect/incompleet artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

U kunt contact opnemen met onze klantenservice, zij zullen het probleem voor u oplossen. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 08.30 tot 17.00 uur en op vrijdag van 08.30 tot 16.00 uur op 0512 - 52 03 85. U kunt ook het contactformulier invullen of een e-mail sturen naar info@altac.nl.

Op welke manieren kan ik betalen?

Betalen kan via iDEAL, MasterCard, Visa, IBAN, en SOFORT Banking.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

De factuur van uw bestelling ontvangt u per e-mail. Daarnaast kunt u ook de factuur bekijken en downloaden in uw account.