Bestelinformatie

OPENINGSTIJDEN RONDOM DE FEESTDAGEN

Donderdag 27 december en vrijdag 28 december 2018 is ons kantoor en magazijn geopend.
Wij zijn gesloten op: vrijdag 14 december vanaf 12:00 uur, maandag 24 december, Eerste en Tweede Kerstdag, maandag 31 december en nieuwjaarsdag.

Voor het bestellen en uitleveren van orders betekent dit het volgende

  • Orders van vrijdag 14 december voor 10:00 uur > aflevering maandag 17 december.
  • Orders van vrijdag 21 december voor 13:00 uur > aflevering donderdag 27 december.
  • Orders van vrijdag 28 december voor 13:00 uur > aflevering woensdag 2 januari.

Mocht u nog vragen hebben neem dan contact met ons op. Fijne feestdagen!

Bestelinformatie

Als u op werkdagen voor 12.00 uur bestelt dan heeft u de bestelling de volgende dag al in huis, mits het item op voorraad is. Wanneer een item niet op voorraad is krijgt u hiervan een melding. Alle prijzen in de webshop zijn exclusief BTW, behalve de verzendkosten (€5,95 inclusief BTW). Bestellingen met een minimale orderwaarde van € 50,- worden kosteloos verzonden.

Account

Het is niet verplicht om een klantaccount aan te maken, maar het is wel ontzettend handig: zo kunt u uw besteloverzicht bekijken, het bestelproces sneller doorlopen en eenvoudig uw retourzending aanmelden. Daarnaast is het met een klantaccount mogelijk om verschillende afleveradressen op te slaan, uw account te delen en productreviews te schrijven. Klik hier om een klantaccount aan te maken.

Betalen

Betalen kan via iDEAL, MasterCard, Visa, IBAN, en SOFORT Banking. 

Vragen?

Als u meer informatie wilt over bepaalde producten, andere vragen heeft of tips aan ons wilt geven kunt u ons op verschillende manier bereiken. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 08.30 tot 17.00 uur en op vrijdag van 08.30 tot 16.00 uur op 0512 - 52 03 85. U kunt ook het contactformulier invullen of een e-mail sturen naar info@altac.nl.